ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς σύγκρουση. Συνειδητά ή ασυνείδητα, άτομα και έθνη εμπλέκονται στον αέναο πνευματικό αγώνα της Συμπαντικής Εξέλιξης, έναν αγώνα για την επικράτηση της Αλήθειας κατά του ψέματος, της Δικαιοσύνης κατά της αδικίας, της Αγάπης κατά του μίσους - αγώνα που αντανακλάται στο υλικό πεδίο προκαλώντας, δυστυχώς, πολύ ανθρώπινο πόνο… Θέτοντας κανείς τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αλήθειας υπηρετεί το ύψιστο συλλογικό συμφέρον.

**Η Αλήθεια υπάρχει, το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί.
**"Θα γνωρίσετε την Αλήθεια και η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει" Βίβλος
**"Η μεγαλύτερη απώλεια στον κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ αυτού που είμαστε κι αυτού που θα μπορούσαμε να γίνουμε."
**"Όταν οι φιλόσοφοι βασιλέψουν και οι βασιλιάδες φιλοσοφήσουν, μόνο τότε θα ευτυχήσουν οι λαοί." Πλάτων
**"Η αξία του ανθρώπου καθορίζεται από το σκαλοπάτι της κλίμακας της αγάπης πάνω στο οποίο στέκεται." Τορκόμ Σαραϊνταριάν

Δευτέρα, 6 Απριλίου 2015

Με απ' ευθείας ανάθεση €500 εκατ. για αεροπλάνα-σαράβαλα!

Μέγα σκάνδαλο ή βλακεία εις τη νιοστή;




Για δες καιρό που διάλεξε ο "διάολος", 
Τσίπρα-Καμμένο για να σκανδαλίσει,
Για τα σαράβαλα να δώσουνε λεφτά, 
Αδιαφορώντας για την ανθρωπιστική την κρίση!

«Το πρώτο μεγάλο εξοπλιστικό πρόγραμμα έπειτα από σχεδόν 10 χρόνια αποφάσισε να προχωρήσει αιφνιδίως η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα, δίνοντας με απευθείας ανάθεση και διακρατική συμφωνία στις ΗΠΑ (εταιρεία Lockheed Martin*) τον εκσυγχρονισμό πέντε παλαιών αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας εκτιμώμενου προϋπολογισμού 500 εκατ. δολαρίων.

Η έγκριση δόθηκε την Κυριακή 15 Μαρτίου από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα έπειτα από εισήγηση του Πάνου Καμμένου και με τη γραπτή έγκριση του υπουργού Εξωτερικών Νίκου Κοτζιά, του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Γιάννη Πανούση, του αναπληρωτή υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Θοδωρή Δρίτσα και του αρχηγού ΓΕΕΘΑ, στρατηγού Μιχάλη Κωσταράκου (ΚΥΣΕΑ), οι οποίοι επικύρωσαν ομοφώνως την εισήγηση του υπουργού Εθνικής Αμυνας. 

Ήδη η ελληνική κυβέρνηση έδωσε εντολή να εκταμιευθεί η προκαταβολή ύψους 45 εκατ. δολαρίων προς τους Αμερικανούς η οποία σηματοδοτεί την τυπική έναρξη του προγράμματος.

Η πληρωμή των 45 εκατ.δολαρίων στη Lockheed Martin που ενεργοποιεί τη σύμβαση αναβάθμισης των αεροσκαφών γίνεται σε μια χρονική περίοδο που τα ταμειακά διαθέσιμα του Δημοσίου έχουν σχεδόν εξαντληθεί και στην κυβέρνηση αμφιταλαντεύονται από το δίλημμα αν θα πληρωθούν μισθοί και συντάξεις ή οι δόσεις προς τους δανειστές. 
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ. Δρίτσας είχε εκφράσει την έντονη αντίδρασή του όταν προκηρύχθηκαν οι εκλογές και προειδοποιήσει την κυβέρνηση Σαμαρά να μην προχωρήσει σε εκταμίευση κονδυλίων για οπλικά συστήματα.»  (πηγή)

*Με περιφερειακό "βαρόνο" τον Dennis Plessas... Ο περιφερειακός αντιπρόεδρος της αμερικανικής Lockheed Martin Ντένης Πλέσσας έχει εξελιχτεί σε «εφιάλτη» για τους ανταγωνιστές του.

#########
  
«Τα αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας (ΑΦΝΣ) έχουν ως αποστολή την συλλογή πληροφοριών, την επιτήρηση και αναγνώριση με στόχο την προστασία των Εθνικών Χωρικών Υδάτων και των θαλάσσιων ενεργειακών πόρων, ήτοι επιτήρηση και προστασία της ελληνικής ΑΟΖ ( Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη). 

Το Πολεμικό Ναυτικό διέθετε προς τον σκοπό αυτό 6 αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας τύπου P -3B ORION, τα οποία είχαν παραχωρηθεί την περίοδο 1992-97 από το Αμερικανικό Ναυτικό υπό μορφή στρατιωτικής βοήθειας. Τα ORION είχαν αντικαταστήσει τα πολύ γνωστά ΑΦΝΣ ALBATROS. 

Λόγω γήρανσης και παλαιότητας των επιχειρησιακών τους συστημάτων τα 6 ORION της 353 Μοίρας ΑΦΝΣ παροπλίστηκαν το έτος 2009. Η λύση του εκσυγχρονισμού τους δεν προκρίθηκε, επειδή το κόστος θα προσέγγιζε την αγορά νέων αεροσκαφών. 
Για την απόκτηση νέων αεροσκαφών προκηρύχτηκε διεθνής διαγωνισμός την 16η Μαρτίου 2009, ο οποίος ακυρώθηκε τον Δεκέμβριο του ιδίου έτους. 

Έτσι από 2009 έως και σήμερα το Πολεμικό μας Ναυτικό δεν διαθέτει ΑΦΝΣ για να περιπολεί στο Αιγαίο και να επιτηρεί την ελληνική ΑΟΖ.

Η απόκτηση νέων αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας θεωρείται ήδη από το 2009 κατεπείγουσα ανάγκη λόγω των ερευνών που διεξάγονται για υποθαλάσσια κοιτάσματα υδρογονανθράκων και βρίσκονται σε εξέλιξη στο Ιόνιο Πέλαγος και Νότια Κρήτη, αλλά και διότι το Τουρκικό Ναυτικό αξιοποιεί τα δικά του σύγχρονα αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας και αναπόφευκτα αμφισβητεί την ελληνική αρμοδιότητα Έρευνας και Διάσωσης στο χώρο του Αιγαίου. 

Το Τουρκικό Ναυτικό από το 2013 περιπολεί με 2 υπερσύγχρονα αεροσκάφη εξοπλισμένα με τελευταίας έκδοσης ηλεκτρονικά συστήματα εντοπισμού και παρακολούθησης, ενώ έως το 2020 ο στόλος του των ΑΦΝΣ θα συμπληρωθεί με άλλα 8 αεροσκάφη, όλα του τύπου ATR -72 με μετατροπή της Alenia. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα συνολικά 10 αυτά ΑΦΝΣ του Τουρκικού Ναυτικού θα φέρουν το νατοϊκό σύστημα Link 16, το οποίο επιτρέπει στις ένοπλες δυνάμεις ξηράς, αέρος και θάλασσας να ανταλλάσσουν πληροφοριακές εικόνες μεταξύ τους σε πραγματικό χρόνο. 

Ενώ λοιπόν οι Τούρκοι τηρούν με θρησκευτική ευλάβεια τα σχέδιά τους για την στρατηγική επικράτησή τους στο Αιγαίο, οι γραφικοί και επικίνδυνοι αρμόδιοι επί των εξοπλιστικών του Υπουργείου Άμυνας αλλά και οι επικίνδυνοι πολιτικοί προϊστάμενοι τους αποφάσισαν στην πρώτη ουσιαστικά σύσκεψη του ΚΥΣΕΑ της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στις 15 Μαρτίου τον εκσυγχρονισμό των 5 εκ των 6 αεροσκαφών P-3B ORION, τα οποία είχαν παροπλιστεί και κριθεί μη εκσυγχρονίσιμα από το 2009 λόγω υπέρογκου κόστους αλλά και τεχνολογικής γήρανσης, αφού η αγορά νέων ΑΦΝΣ κοστολογικά και τεχνολογικά ήταν πιο συμφέρουσα. 

Το κόστος του εκσυγχρονισμού που ανατέθηκε με διακρατική απ’ ευθείας ανάθεση στην αμερικανική εταιρία Lockheed Martin ανέρχεται σε 500 εκατομμύρια δολάρια και ο χρόνος παράδοσης των αεροσκαφών θα κρατήσει έως 7 χρόνια. 

Αυτό σημαίνει ότι όταν παραδοθεί το τελευταίο εκ των 5 ΑΦΝΣ P- 3B ORION η ηλικία τους θα ξεπερνά τον μισό αιώνα περίπου, ενώ τα τουρκικά που πετούν ήδη στο Αιγαίο θα είναι ηλικίας ολίγων ετών. 

Αυτό που προκαλεί αλγεινή εντύπωση είναι πως κάτι που το ΓΕΕΘΑ αλλά και το Υπουργείο Άμυνας είχε αποκλείσει ως μη συμφέρουσα λύση το 2009, το επαναφέρει το 2015 και το προτείνει ως σωστή λύση. Πιθανόν τα 500 εκ. δολάρια και η "στήριξη" Ομπάμα στην κυβέρνηση να έπαιξαν καθοριστικό ρόλο. 

Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ πιστεύει ότι η μόνη εθνική λύση είναι η άμεση επιλογή αεροσκαφών υπερσύγχρονης τεχνολογίας και με υποχρεωτική συμμετοχή της ΕΑΒ στην κατασκευή αυτών, καθώς και η συμμετοχή της Ελληνικής Αμυντικής Βιομηχανίας στην μεταφορά τεχνογνωσίας. Οποιαδήποτε άλλη απόφαση είναι εκ του πονηρού και έχει οσμή σκανδάλου.» 
Γ. Λιναρδής (πηγή)

#########

ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ«(...) Πρόκειται για το μεγαλύτερο εξοπλιστικό πρόγραμμα των τελευταίων χρόνων, στη χειρότερη φάση της οικονομικής κρίσης και με τα κρατικά ταμεία κυριολεκτικά άδεια. 
Να θυμίσουμε ότι πριν από λίγους μήνες ο τότε Τομεάρχης Άμυνας του ΣΥΡΙΖΑ Θ. Δρίτσας κατήγγελλε ότι “στον προϋπολογισμό έτους 2015, έχει εγγραφεί αύξηση κατά 56% των εξοπλιστικών δαπανών, αν και το μαχαίρι στις κοινωνικές δαπάνες συνεχίζεται αμείλικτα”. 
Μετά όμως από δύο μήνες στην εξουσία, οι προτεραιότητες άλλαξαν. Η κοινωνία μπορεί να περιμένει, οι εταιρίες όπλων όχι.(...)»